Facilitair medewerker

Algemene informatie

Werkgever: Parket PG
Opleidingsniveau: mbo

Per direct is de functie van facilitair medewerker bij het Parket van de Procureur Generaal van Curaçao, van Sint Maarten en van Bonaire, Sint Eustatius & Saba vacant. De standplaats is Curaçao, maar van de kandidaat wordt verwacht dat deze indien nodig naar Sint Maarten en Caribisch Nederland reist.

Het Openbaar Ministerie in het Caribisch deel van het Koninkrijk
Het Caribisch deel van het Koninkrijk bestaat uit de autonome Landen Aruba, Curaçao en Sint Maarten en de drie openbare lichamen Bonaire, Sint Eustatius en Saba (Caribisch Nederland). De Openbaar Ministeries zijn belast met de strafrechtelijke handhaving van de rechtsorde, zoals de opsporing en vervolging van strafbare feiten, en toezicht op de uitvoering (executie) van strafvonnissen in Curaçao, Sint Maarten en Caribisch Nederland. Het Openbaar Ministerie heeft een nadrukkelijke rol als het gaat over het primaire proces, de interne en externe kwaliteit en innovatie van de rechtshandhaving.

Bedrijfsvoering bestaat uit de onderdelen Facilitair, Finance, HRM/Opleidingen en IT. De afdeling facilitair is onder andere belast met de huisvesting en het beheer en onderhoud van onze gebouwen.

De functie
De facilitair medewerker verricht uiteenlopende werkzaamheden in het kader van huisvesting en het beheer en onderhoud van gebouwen, geeft uitvoering aan facilitaire dienstverlening, signaleert storingen en onvolkomenheden en draagt bij aan verbetervoorstellen.
Dit doe je onder andere door:
• het periodiek controleren van (de staat van) gebouwen en inventaris
  en beheer van alle sleutels, codes, e.d.;
• het toezien op vrij- en toegankelijk houden van vluchtwegen;
• het assisteren van de Facilitair Coördinator bij de beoordeling van de door
  de gebruikers ingediende vernieuwings- of vervangingsaanvragen op
   technische haalbaarheid, doelmatigheid en wenselijkheid;
• registreren van binnengekomen verzoeken, klachten en storingen alsmede
   het beoordelen op urgentie ervan en het bewaken van een goede afhandeling hiervan;
• verzorgen van klein technisch onderhoud en routinematige reparaties;
• diverse andere facilitaire werkzaamheden.

Gevraagde competenties op een rij
Integer | professioneel | omgevingsgericht | transparant | zorgvuldig | plannen en organiseren | klantgericht, resultaatgericht en kwaliteitsgericht | contactueel en communicatief vaardig.

Overige vereisten
• MBO werk- en denk niveau op basis van een
   afgeronde bouw en techniek opleiding;
• een hands-on mentaliteit, samenwerken en een pragmatische instelling
   komt goed van pas in deze functie ;
• goede mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden
   in het Papiaments, Nederlands en het Engels.

De procedure
Ben je enthousiast om onze nieuwe collega te worden?
Solliciteer dan direct door je kandidatuur, inclusief C.V., vóór 3 maart 2021 per e-mail te richten aan het OM, t.a.v. de heer F. van Neerbos (HR Consulent).

Naast een aantal gesprekken kan een medische keuring, een assessment, een referentie-, een antecedenten- en/of een veiligheidsonderzoek deel uit maken van de selectieprocedure.

Wij bieden je een functie in een dynamische omgeving.
De bezoldiging, maximaal schaal 6, is afhankelijk van relevante kennis en ervaring, conform het Bezoldigingslandsbesluit 1998.

Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang op externe kandidaten.

Voor meer informatie over de functie kan contact worden opgenomen met de heer Ramses Leito, Facilitair Coördinator, via telefoonnummer +5999 434-2150 of +5999 518-8485.

 

 

Informatie coronavirus lees meer